- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem serwisu formularza kontaktowego na www.orodecor.pl, poczty elektronicznej (e-mail): biuro@orodecor.pl oraz telefonicznie.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Przyjęcie zamówienia złożonego przez Klienta potwierdza wiadomość elektroniczna (e-mail) wysłana przez Oro Decor.
- Oro Decor rozpatruje złożone zamówienie pod kątem poprawności oraz możliwości jego realizacji. Czas realizacji zamówienia może wynosić do 14 dni roboczych zgodnie z harmonogramem produkcji w fabryce. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wydłużenia terminu realizacji (z przyczyn sił wyższych) o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub emaliową na etapie realizacji zamówienia.
- Oro Decor zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się najpóźniej w następnym dniu roboczym, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy.
- Oro Decor zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia w przypadkach budzących uzasadnione obawy. W takiej sytuacji możemy odstąpić od realizacji zamówienia.
- Klient ma prawo do zmiany zamówienia aż do momentu rozpoczęcia produkcji.
- Oro Decor potwierdza gotowość przystąpienia do realizacji zamówienia wysyłając do Klienta wiadomość elektroniczną (e-mail).
- Oro Decor dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był dogodny dla Klienta.
- Wszystkie produkty Premium HMC / Flex produkcji Oro Decor, są wykonane na zamówienie klienta i nie można ich zwrócić ani wymienić . Ustawa z dnia 30.05.2014 /Rozdział 4 Art.38 pkt 1/3/6, zmiana regulacji z dnia 25 Grudnia 2014 roku.
- Jeżeli kupiony towar ma wadę, klient może złożyć Reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę lub zwrot całości bądź części wypłaconych środków poprzez obniżenie ceny.
a. Prawo odstąpienia od umowy / Ustawa dotyczy umów zawartych od 25 Grudnia 2014 roku.
b. Prawo odstąpienia od umowy dotyczą wszystkich innych produktów, poza produktami Premium HMC /Flex. Każdy klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru do 14 dni od momentu zakupu . - Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich: DHL www.dhl.com.pl,, Schenker www.schenker.pl
- Przesyłki dostarczane są jedynie na terytorium Polski. Na życzenie klienta możemy wycenić przesyłkę do innego kraju UE.
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Termin dostawy określa firma kurierska, lecz nie powinien on być dłuższy 1-2 dni robocze (dla Polski).
- Odbiór przesyłki może być dokonany: W miejscu wskazanym przez Klienta w zamówieniu.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy towaru firmą kurierską, koszty dostawy zostaną uwzględnione indywidualnie.
- Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towaru do domu/mieszkania i ich montażu.
- Oro Decor nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
- Wydanie i odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony czytelny podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
- Podczas odbioru przesyłki Klient, w obecności osoby dostarczającej towar, zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki pod kątem zgodności ilościowej z zamówieniem oraz pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient zobowiązany jest poinformować o tym osobę dostarczającą przesyłkę i w obecności tej osoby spisać stosowny protokół reklamacji. Protokół reklamacji jest warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej przez firmę kurierską.
- Z chwilą odbioru przez Klienta przesyłki, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty i uszkodzenia produktów.